Facebook R.I.P version

Jan 9, 2011


Ni kesan aper yang korang leh buat bila fb deactivatekan nanti. Yer lah. 80% yang hidup kat muka bumi ni semua pakai fb . Yang saiz XS, S , M , L sampai la XXXXL..  ader yang dah nak masuk kubur pun pakai fb . kahkah.Kucing dengan tikus  rumah sewa aku ni pun ngadap fb pakai P1 Wimax la syial. tak guna! Aku gak yang bayar bill korang

1. Hantuk kepala kat dinding sebab bohsan fb takder.

2. Bukak myspace/friendster/twitter and etc.. <perkara ni biasanya dilakukan oleh golongan2 tak normal.>

3. Menangis tak nak tidur malam. Mak bagi susu pun tak nak. Terajang dinding , mangkuk , kuali & periuk..

4. Mogok depan kedai mamak , tak pun dekat shopping mall , depan balai polis boleh gak.

5. Lari rumah tak bawak laptop. Merajuk kononnya.

6. Hempuk2 lappy korang sampai berdarah.

7. Bakar laptop korang sebab dah tak berguna.

8. Buat laporan polis. Dakwa yang Mark Zuckerberg buli korang.

9. Panggil Karam Singh Walia buat liputan terkini.

10. Lempang kawan korang laju2!

11. Cari bomoh , bomohkan Mark Zuckerberg suruh bukak balik fb.

12. Para perdana menteri seluruh negara buat konspirasi nak fb semula.

13. Lebih ramai Zombie facebookers akan lahir.

14.  Mahluk2 "login facebook dapat rm100" Bankrap.

15. Manusia jadi normal balik.

16. Yang penting , takleh nak promote blog aku kat kawan2. haha

Memang ader kes fb yahudi lah , millatfb lah (ingat tak?) , sokong guna profile warna hitam lah aper lah , tapi aku tengok takder sorang pun deactivate account. Semua update status yang merapu naikkan bisnes derang. Sampaikan ader yang nak bunuh diri siap upload status kat fb lagi.  Nak bagi orang tau.

Majoriti terkejut , sedih , melolong , melalak , jatuh kerusi ,  makan orang pun ader bila dengar berita ni. Jangan nak kata aku sepakat dengan Yahudi. Tak di nafikan fb ni sangat2 penting . semua fb. Peminat fb ni lebih tinggi dari peminat bola sepak atau bola keranjang , takpun volleybeach. haha. =)


jangan marah aku pasal post ni. nanti aku tembak sorang2! haha

0 spokes!:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Detection