miskin tapi ber-lamborghini

Jan 8, 2011



Nak kata aku ni taksub kat Lamborghini ni , takderlah sgt. L AM B O K K I N I. Memang takder kot. aper ader? setakat kereta sempit & panjang & beribu2 harga dia .Ni , nak masuk pun kena bongkok sampai 65 darjah . Yang sampai terhantuk pintu tak nampak pun ader gak.Rabun barangkali. Aku kalau nampak "scene" tu depan mata , memang aku gelak kuat2. Pakai mike pun takper.

Kepada peminat2 kereta tu , jangan rasa sakit hati. kalau nak rasa pun boleh jer. contact aku siap2. Boleh aku sipakan passport nak g luar negara . RUN-AWAY project kata orang kampung aku.Yang macam dalam 8tv tu ha.

 Aku ni nak la heboh ciket , banyak2 tak boleh. Riak2 ni tak elok. ha , aku ni lebih minat kancil. aper itu. 
K A N C I L.  eleh , aku dengar korang cakap "ellllleeeh... gelabah" . ingat aku tak tau ker? haha

Aper ader? ha , ni aku bagitau , kancil tu kecik & sempit dan takleh sumbat 6,10 orang sekali harung macam bus buruk . selagi ader orang , selagi tu la kau menyempit dalam bus tu. lagi2 kalau dapat pak cik bus gatal. pergh.. nampak jer ader pompuan nak naik bus yang tahan tunjuk ketiak , kaki semua ( ala2 iklan deoderan dgn shaver)   " masuk dik! masuk dik! ha!kau , kau , kau , yang kat blakang tu blakang lagie!" wah.. aku dah menyempit tak cukup nafas + bau deoderan yang less-effective manusia lain... aduh!
Aku rasa cam nak baling tin sardin jer kat pakcik driver tu.. tak kena kepala , kena badan dia yang buncit tu pun bole.. takder hal lah! .. 

perodua jer kot. aper ader? 

Eleh. korang jangan ingat aku tak mampu nak beli sebijik. boleh jer. aku bayar cash lagi.. tak main la VISA , MAYBANK , BSN , PTPTN , MASTERCARD lah aper lah... tak larat aku nak list kan. ingat aper? kaunter pertanyaan? takder2. jangan harap lah. aku ni kejam tau. miskin2 pun boleh beli lamborghini. Yang duk mengemis pun bole.

memang kali ni aku nak berlagak habis . tengok ni!

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

yer. seperti yang korang jangka. memang AKU YANG ADER KAT DALAM LAMBORGHINI ORANGE   tue.. 







0 spokes!:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Detection