1st time tengok internet

Jan 7, 2011

Tiba2 aku teringat time kecik2 aku ngadap sebuah komputer yg ader internet coverage. WAH. Sengih2 cam monyet dan sekutunya. nasib aku ader lesung pipit. comel jer.hihi. Pendek kata aku ngadap segala perkara ni kat cyber cafe (cc). memang agak teruja lah dengan layanan mak cik kedai tu yg agak berabad sebab nak duit aku. yerlah , pergi mana2 cc pun rm2/Hour . Mahal giler!  Yang aku ni pun satu ,  dudukla mengadap komputer windows XP yg tak seberapa tu. dah la lembab macam siput sedut.  nak salahkan saper? Nak jer aku tempeleng komputer tu sebab lembab habis. RUGI !

Yang paling tak boleh bla,  aku g habiskan duit aku untuk main popcap.com games / Miniclip.com / yahoo games and yg bersekepala. Memang syiok habis la sampai mereng otak aku dibuatnyer. Rabun pun satu hal. Nak salahkan saper ni?
 Memang habis duit aku kesitu. Cam bodoh plak bila ingat2 balik. Main game yang ntah aper2 . pastu menangis hentak kaki sampai terajang dinding kalau mak tak bagi pergi. Mogok tak nak makan segala bagai sampai kena rotan dengan abah. *ok. ni rahsia aku dulu , aku takkan bagitahu korang!

 Time tu la aku kopek semua cc yg ader kat tempat aku. aku pedulik hape.lantak lah. sampai aku demam balik rumah sebab ke"obsesan" aku. menyesal! mak aku pun dengan seronoknya memulakan ceramah nyer yang berkajang-kajang tu. sedikit sebanyak aku belajar dari kesilapan.Kena pelempang kanan , belah kiri tak sakit lagi.haha. Aku hadap lagi benda alah tu.

ok. serius. ni bukan cerita aku. aku tak pernah buat hal camni. ni anak jiran sebelah punya cerita.
jangan nak main tuduh2. kalau korang tuduh ni cerita aku, aku ketuk sorang2. haha


jealous lah korang dengan lesung pipit aku!

0 spokes!:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Detection