hey kau! pendek!

Jan 8, 2011

wah. pendeknyer aku. 163 cm jer takat tinggi aku dari hujung kuku kaki aku sampai pangkal rambut aku yang natural blonded looking ni .ceh!

mak: ucu! potong rambut! nak jadi aper ha rambut panjang cam mat rempit tu..(nada garang)
aku: mak jealous eh.. hehe * hampir2 aku terkencing kerana ketakutan. tapi aku gagahkan jua.Menly habis ah!

^ PAP! ^ penampar sebijik diringi lagu kasim slamat hinggap kat pipi kiri. aduh. tak slamat aku dibuatnyer..

Hold on. Aku bukan nak buat entry pasal aku ni tinggi cam galah panjang lah aper lah. aku nak buat entry pasal kau perempuan pendek!  hey hey! bukan pendek tu , nak cakap pendek ni :




ha.. bertapa pendeknyer korang si gadis yang aku tengok. Bagi kaum lelaki aku rasa memang sangat kacak dan macholah kalau ader rambut pendek , ala2 David Beckham gitu . Yang berjela2 macam lalang tumbuh tak cukup tanah tu takyah cerita la.Aku pun tak paham. Nak kata ekor kuda tu ader jugak siap blond2 lagi. pergh. Aku ingat pompuan , lenggang sana , punggung tonggek sampai nak tercabut ke sini .....
alih2 , mamak... er.. 

 Masa teman kawan aku g potong rambut kat saloon tadi , aku yang tengah bosan tahap petala kelapan pun  mla la selak2 buku fesyen rambut yang dah berabad kat atas meja ni. dah terkoyak sana sini aku tengok macam kena lahap dengan tukang gunting rambut tu. lapar kot. Lagi2 dengan pakaian derang yang ketat habis la. sampai nak terkoyak aku tengok. pergh.. dengan rambut pendek berblonded tu.. kau ingat aku tak tau ker tu free? ceit! takyah berlagak la..Aku rasa cam nak buat mogok jer tadi kat kedai saloon tu. urgh! Nak jer aku sumbat pompuan tu dengan shampoo , wax , hair dryer kat mulut dia.. selagi muat masuk jer! dah la buncit. haha . back to the book , content dia mmg mantap! rambut perempuan yang pendek gila habis!!!!






lagi...


ouh. ni bukan pendek. ekor kuda sebenar! haha



lawa ker?




 ni cucu justin bieber. hehe



gr....arrr.....


"I akan cari u malam ni hakym! "
aku: omg.

 
hercules?



ni menarik. haha.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

ni aper cerita?
p/s: aku ingat nak letak title "rambut P E L I K " . ah! silap lah aku!

0 spokes!:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Detection