alah kau ber"branded"

Jan 1, 2011

Hi semua blogwalkers/blogjoggers/blog"pedastrian"...
Julung kali aku nak post something yg merepek logik akal "bernas" bila aku dah takder kerja di samping beg dompet tersayang sbb tebal  ! haha

Yer lah. aku nak cerita pasal makhluk stuff  sesuatu bernama "B R A N D E D" atau barang  B E R J E N A M A. Kalau nak aku "list"kan mmg tak mampu walaupun aku tau <sikit pun aku tak nak.> wah. banyak chantek? g google lah yer. internet ada. nanti aku kena BANNED plak tak pasal2.  lol.

Well , aku tak nafi barang branded ni CHANTEK, KOSONG , ADER UMPHHH bila si pemakainyer angkat hidung sampai mengalahkan "Pinnochio" yg panjangnyer tak lebih dari panjang menara KLCC.padahal sama jer macam kat "uptown" aku tgk . yg plain tu rm10. ader yg 2 rm15.

hah , Nak kata aku jealous la tu , memanglah aku jealous sebab aku takder pun. kalau ader pun berapa helai jer. korang pun mesti sama 9X9 jer.
 ni aku nak bagitau K O N S E P pakai branded2 nie.




1. Bila sarung dari atas sampai bawah (kadang2 macam tak cukup kain) , mesti korang keluar rumah dgn bangganyer. yer lah, nak tunjuk kat masyarakat. (kata orang baru ader semangat & berkaliber & kemas & bla bla bla.)



2. Perasaan takut kotor. sebab certain kotor takleh hilang bila korang basuh. pakaila dynamik ker, sofilan ker,mohawk hercules ker. takder maknanyer. last2 tompok sana sini pastu malu nak pakai. "dah lapuk" katanyer. pakai bila cabut rumput tepi rumah.

*perhatian. basuh pakai tangan k. 


3. Bila pakai kasut kulit pulak , takut calar bila kena kejar anjing. dan bila dah terkoyak ?
 alah. kantoi. ibu jari aku ter"sexy".. adoi. Oh aku tau. aku baru jer fikir  "GIRLS YG SUKA PAKAI HIGH HEELS tu sebenarnya bagus sebab boleh  BUAT KETUK "KEPALA" PEROMPAK SAMPAI MATI."baru lah bermanfaat. pastikan hujung high heels tu kayu atau besi tulen. moga2 dipermudahkan untuk buat kerja "amal". haha




4. Jam??? "water racist" ? apa ada hal? kena rompak ker, korang guna jam murah ker mahal ker still boleh  baling kat perompak sampai mati. make sure yang besar gedabak tau.

5. Menyesal sbb baju "kesayangan" yg baru dah kotor. mula la nak maki hamun mamak kedai makan, mesin basuh 2nd hand la , baling handphone kat anjing la , sepak rum8 korang laju2 , tak pun menangis 40 hari 40 malam. siap buat tag R.I.P lagi tue. (simpan dekat drawer almari side bawah  sekali)

6. Ni tindakan drastik :
    a. beli baju baru.
    b. gadai teddy bear kat kedai pajak sebb takder duit / rompak pengemis tepi jalan and etc.
    c. borong sakan tak ingat homework. kucing kat rumah nazak sampai sms beli friskies tak reply.
    d. cari dinding. ( imaginasi sendiri  k ) aku punya imaginasi kena sensored.


Tolong jangan cakap yg aku list-kan ni "bukan konsep" tapi "perasan perasaan". mak aku suruh letak k.
bukan nak kutuk. tapi. REALITI.  aku ???


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



ooops! tukang gaji rumah aku lah. hihi


 p/s :  aku sebenarnyer nak beli ZARA sbb ader sale. haha

0 spokes!:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Detection